ReBranding

Kod Marki - Rebranding (1)

co robimy?

Pomożemy Ci odnowić wizerunek, aby nie odstawał od obecnych trendów, zachowując charakter, wartości i osobowość marki

Działasz już od dłuższego czasu w branży i zbudowałaś rozpoznawalną markę. Klienci doceniają Twoją ofertę i widzą wartość, jaką dajesz. Nie prowadzisz szerokich działań promocyjnych. Twój biznes opiera się na poleceniach. Nigdy nie zainwestowałaś w system identyfikacji wizualnej. Jakieś 10 lat temu powstało logo, ale nawet wtedy nie zastanawiałaś się, jaka jest misja Twojej marki i po co w ogóle to robisz. Czujesz, że marka rozwijałaby się szybciej, gdybyś zadbała o spójność i odświeżyła wizerunek. Zdecydowanie tak!

Świat nigdy się nie zatrzymuje i dotyczy to wszystkich sfer naszego życia. Wokół powstają wciąż nowe firmy, nowoczesne i przebojowe. Rebranding to doskonały sposób na poprawienie wizerunku, który jest już nie na czasie, naprawienie wcześniejszych błędów czy dotarcie do nowej grupy odbiorców.

Rebranding — czym jest i na czym polega?

Twoi klienci potrzebują mieć pewność, że usługi, z których skorzystają będą skuteczne. Do zbudowania takiej pewności w świadomości klientów ważny jest branding. Klienci szukają rozwiązań, które są nowoczesne i wpisują się w obecne trendy.

Dlatego to ważne, aby Twoja marka zadbała o wizerunek, który jest na czasie. Jeśli działasz na rynku wiele lat i marka istnieje już w świadomości klientów – rozwiązaniem, które proponujemy jest rebranding. W ramach procesu rebrandingu pomożemy

Ci określić w jaką stronę firma zmierza i co jest dla niej ważne. Jeśli wprowadzasz nową usługę na rynek – uporządkujemy ofertę. Zaproponujemy nowe slogany reklamowe.
A na koniec pomożemy w ogłoszeniu premiery marki.

Co zyskujesz?

  • NOdświeżysz wizerunek marki począwszy od identyfikacji wizualnej, komunikacji marki czy chwytliwego sloganu, zachowując ciągłość marki
  • NDopasujesz ofertę do aktualnych trendów. Utrzymasz pozycję marki na rynku
  • NUtrzymasz zainteresowanie klientów i umocnisz swoją pozycję w branży
  • NDzięki nowej odsłonie marki z łatwością dotrzesz do nowych grup klientów, łącząc doświadczenie, jakość i nowoczesny look
pexels-mathilde-langevin-13347114
Kod_Marki_Storytelling (2)

jak to działa

Przebieg współpracy

1. Poprosimy Cię o wypełnienie ankiet pogłębionych, aby zebrać niezbędne informacje na temat marki.

2. Następnie umówimy się na spotkanie warsztatowe, podczas którego zadamy dodatkowe pytania, aby zdefiniować cele, jakie chcemy osiągnąć.

3. Przejdziemy do etapu projektowania, którego głównym celem jest uzyskanie odświeżonego wizerunku, przy zachowaniu charakteru marki.

4. Po uwzględnieniu poprawek i wdrożeniu zmian będziesz gotowa na premierę marki w nowej odsłonie. 

Kod_Marki_Branding_Przebieg_współpracy

REBRANDING/Kod Marki

– co obejmuje:

Cel rebrandingu

Fundamenty marki

Plany i aspiracje

Credo marki

Profil klienta

Analiza konkurencji

Strategia marki

Koncepcje kreatywne

Premiera marki w nowej odsłonie

/   określenie, co stanowi problem i jaki ma być rezultat zmian

/    wizja, misja, wartości marki

/    nowe cele marki 

/    Twoje „Dlaczego”

/   Persona nowego klienta

/   kontekst w jakim marka działa i jej wyróżnik

/    jak firma ma być od teraz postrzegana przez klientów 

/    do identyfikacji wizualnej i komunikacji marki 

/    poinformowanie o zmianach odbiorców i pracowników

REBRANDING

/Kod Marki – co obejmuje:

Cel rebrandingu

/   określenie, co stanowi problem i jaki ma być rezultat zmian

Fundamenty marki

/    wizja, misja, wartości marki

Plany i aspiracje

/    nowe cele marki

Credo marki

/    twoje „dlaczego”

Profil klienta

/   persona nowego klienta

Analiza konkurencji

/    kontekst w jakim marka działa i jej wyróżnik

Strategia marki

/   jak firma ma być od teraz postrzegana przez klientów 

Koncepcje kreatywne

/    do identyfikacji wizualnej i komunikacji marki 

Premiera marki w nowej odsłonie

/    poinformowanie o zmianach odbiorców i pracowników firmy

Sprawdź, co mówi Eliza o współpracy z nami

Z Kamilą i Dominiką rozpoczęłam pracę nad marką w programie Dochodowa Marka Premium. Powstała wtedy strona, która w 100% spełnia moje oczekiwania. Poprosiłam więc o rebranding Szkoły Dobrostanu. Jestem bardzo zadowolona z całej współpracy i osiągniętego efektu. Podobał mi się kontakt, rozumienie moich potrzeb i pełen profesjonalizm. 

Eliza Sobuta-Wajdi

Psychoterapeutka i coach

case study

Eliza Wajdi – Psychoterapeutka

Idendytikacja wizualna

→ Projekt strony Szkoła Dobrostanu

→  Projekt 3 stron sprzedażowych

→  Projekt graficzny leadmagnetu Diagram Dobrostanu

→  Kampania promująca leadmagnet Diagram Dobrostanu

Czas realizacji podobnego pakietu: około 3 miesiące

Chcesz  przeprowadzić

rebranding swojej marki?

Wypełnij brief i zamów Strategię Brandingową Kod Marki 

7 + 3 =