ReBranding
co robimy?
Pomożemy Ci odnowić wizerunek, aby nie odstawał od obecnych trendów, zachowując charakter, wartości i osobowość marki
Działasz już od dłuższego czasu w branży i zbudowałaś rozpoznawalną markę. Klienci doceniają Twoją ofertę i widzą wartość, jaką dajesz. Nie prowadzisz szerokich działań promocyjnych. Twój biznes opiera się na poleceniach. Nigdy nie zainwestowałaś w system identyfikacji wizualnej. Jakieś 10 lat temu powstało logo, ale nawet wtedy nie zastanawiałaś się, jaka jest misja Twojej marki i po co w ogóle to robisz. Czujesz, że marka rozwijałaby się szybciej, gdybyś zadbała o spójność i odświeżyła wizerunek. Zdecydowanie tak!
Świat nigdy się nie zatrzymuje i dotyczy to wszystkich sfer naszego życia. Wokół powstają wciąż nowe firmy, nowoczesne i przebojowe. Rebranding to doskonały sposób na poprawienie wizerunku, który jest już nie na czasie, naprawienie wcześniejszych błędów czy dotarcie do nowej grupy odbiorców.
Rebranding — czym jest i na czym polega?
Twoi klienci potrzebują mieć pewność, że usługi, z których skorzystają będą skuteczne. Do zbudowania takiej pewności w świadomości klientów ważny jest branding. Klienci szukają rozwiązań, które są nowoczesne i wpisują się w obecne trendy.
Dlatego to ważne, aby Twoja marka zadbała o wizerunek, który jest na czasie. Jeśli działasz na rynku wiele lat i marka istnieje już w świadomości klientów – rozwiązaniem, które proponujemy jest rebranding. W ramach procesu rebrandingu pomożemy
A na koniec pomożemy w ogłoszeniu premiery marki.
Co zyskujesz?
- NOdświeżysz wizerunek marki począwszy od identyfikacji wizualnej, komunikacji marki czy chwytliwego sloganu, zachowując ciągłość marki
- NDopasujesz ofertę do aktualnych trendów. Utrzymasz pozycję marki na rynku
- NUtrzymasz zainteresowanie klientów i umocnisz swoją pozycję w branży
- NDzięki nowej odsłonie marki z łatwością dotrzesz do nowych grup klientów, łącząc doświadczenie, jakość i nowoczesny look
jak to działa
Przebieg współpracy
1. Poprosimy Cię o wypełnienie ankiet pogłębionych, aby zebrać niezbędne informacje na temat marki.
2. Następnie umówimy się na spotkanie warsztatowe, podczas którego zadamy dodatkowe pytania, aby zdefiniować cele, jakie chcemy osiągnąć.
3. Przejdziemy do etapu projektowania, którego głównym celem jest uzyskanie odświeżonego wizerunku, przy zachowaniu charakteru marki.
4. Po uwzględnieniu poprawek i wdrożeniu zmian będziesz gotowa na premierę marki w nowej odsłonie.
REBRANDING/Kod Marki
– co obejmuje:
Cel rebrandingu
Fundamenty marki
Plany i aspiracje
Credo marki
Profil klienta
Analiza konkurencji
Strategia marki
Koncepcje kreatywne
Premiera marki w nowej odsłonie
/ określenie, co stanowi problem i jaki ma być rezultat zmian
/ wizja, misja, wartości marki
/ nowe cele marki
/ Twoje „Dlaczego”
/ Persona nowego klienta
/ kontekst w jakim marka działa i jej wyróżnik
/ jak firma ma być od teraz postrzegana przez klientów
/ do identyfikacji wizualnej i komunikacji marki
/ poinformowanie o zmianach odbiorców i pracowników
REBRANDING
/Kod Marki – co obejmuje:
Cel rebrandingu
/ określenie, co stanowi problem i jaki ma być rezultat zmian
Fundamenty marki
/ wizja, misja, wartości marki
Plany i aspiracje
/ nowe cele marki
Credo marki
/ twoje „dlaczego”
Profil klienta
/ persona nowego klienta
Analiza konkurencji
/ kontekst w jakim marka działa i jej wyróżnik
Strategia marki
/ jak firma ma być od teraz postrzegana przez klientów
Koncepcje kreatywne
/ do identyfikacji wizualnej i komunikacji marki
Premiera marki w nowej odsłonie
/ poinformowanie o zmianach odbiorców i pracowników firmy
Sprawdź, co mówi Eliza o współpracy z nami
Z Kamilą i Dominiką rozpoczęłam pracę nad marką w programie Dochodowa Marka Premium. Powstała wtedy strona, która w 100% spełnia moje oczekiwania. Poprosiłam więc o rebranding Szkoły Dobrostanu. Jestem bardzo zadowolona z całej współpracy i osiągniętego efektu. Podobał mi się kontakt, rozumienie moich potrzeb i pełen profesjonalizm.
case study
Eliza Wajdi – Psychoterapeutka
→ Idendytikacja wizualna
→ Projekt strony Szkoła Dobrostanu
→ Projekt 3 stron sprzedażowych
→ Projekt graficzny leadmagnetu Diagram Dobrostanu
→ Kampania promująca leadmagnet Diagram Dobrostanu
Czas realizacji podobnego pakietu: około 3 miesiące
Chcesz przeprowadzić
rebranding swojej marki?
Wypełnij brief i zamów Strategię Brandingową Kod Marki