Portfolio

Eliza Wajdi

Psychoterapeutka, Terapeutka Tradycyjnej Medycyny Chińskiej

  • ZRebranding | Kod Marki
  • ZProjekt i wdrożenie strony www i stron sprzedażowych
  • ZKampania Marketingowa

Eliza Wajdi – psychoterapeutka holistyczna dołączyła do Programu Dochodowa Marka Premium. Podczas kursu kierując się naszymi wskazówkami samodzielnie stworzyła Kod Marki i Ofertę dla  marki. 

Powstała identyfikacja wizualna w kobiecym stylu w tonacji różu, z dominującym elementem graficznym przedstawiającym kwiat magnolii. Identyfikacja została następnie wdrożona na stronę elizawajdi.pl

Następnie Eliza poprosiła nas o odrębny projekt identyfikacji wizualnej dla jej programu flagowego Szkoła Dobrostanu. Tym razem powstała identyfikacja wizualna w tonacji błękitu, piaskowego i czekolady. W tym klimacie zrealizowałyśmy projekt zakładki elizawajdi.pl/szkola-dobrostanu i pozostałych stron sprzedażowych z programami, które oferuje Eliza.

Ostatnim etapem współpracy było wdrożenie kampanii marketingowej zachęcającej do zapisu na listę po pobraniu Diagramu Dobrostanu – leadmagnetu, który powstał na potrzeby marki. Przekazałyśmy dalsze zalecenia związane z kampanią kierującą do szkolenia online, na którym Eliza zapraszać będzie zainteresowane osoby, aby dołączyły do Szkoły Dobrostanu. Dzięki temu wdrożony zostanie system, który pozwoli Elizie sukcesywnie pozyskiwać klientów do swoich programów online.

Rebranding / strona www

paleta kolorystyczna

Portfolio_Eliza Wajdi_paleta kolorystyczna
Portfolio_Eliza Wajdi_02

Komunikacja Marki

Portfolio Eliza Wajdi_komunikacja 1
Portfolio Eliza Wajdi_komunikacja 2
Portfolio Eliza Wajdi_komunikacja 3
Portfolio_Eliza Wajdi_opinia
Bardzo podobał mi się dobry kontakt, rozumienie moich potrzeb jako klientki, świetna współpraca przez cały czas realizacji projektu oraz pełen profesjonalizm. Serdecznie dziękuję za naszą współpracę i stronę. Zdecydowanie polecam!

ELIZA WAJDI

Psychoterapeutka holistyczna

Strona www

Portfolio_Eliza Wajdi_rzuty www

Chcesz zbudować branding
i stronę www dla swojej marki?

Wypełnij brief i umów się z nami na spotkanie, by omówić szczegóły

13 + 13 =