Identyfikacja wizualna
co robimy?
Zaprojektujemy spójny i unikalny wizerunek Twojej marki, który pozwoli klientom wyróżnić ją od konkurencji.
Czy zdarza Ci się wrzucać w media społecznościowe grafiki w różnych kolorach, mieszać zdjęcia z wielu sesji foto i korzystać z fontów, które canva Ci automatycznie podstawiła? Bałagan, jaki panuje w marce skutecznie osłabia wizerunek firmy. Brak decyzji co do palety kolorów, zestawu fontów i elementów graficznych, które pozwoliłyby z daleka rozpoznać markę sprawia, że klienci czują się zdezorientowani i wątpią w jakość oferowanych przez firmę produktów i usług.
Chaos wizualny zawsze oceniany będzie przez klienta nieprzychylnie i może osłabić reputację marki. Zaniedbując ten obszar nie dajesz sobie szansy na to, aby wyróżnić się od innych firm w branży i zostać zapamiętaną przez klientów.
Identyfikacja Wizualna — czym jest i na czym polega?
Od ponad 8 lat pomagamy ekspetkom zbudować rozpoznawalność dzięki dedykowanej identyfikacji wizualnej. Projektujemy spójny system składający się z logo/wordmark, kolorystyki, typografii i elementów graficznych, który buduje harmonijną linię wizualną marki.
Zdefiniowana wizualna tożsamość wskazuje, jakie wartości reprezentuje marka, co wzmacnia jej wiarygodność. Klienci bardziej ufają markom, które są spójne i łatwo rozpoznawalne. Takie marki łatwiej zapadają klientom w pamięć i skuteczniej przyciągają uwagę.
Zaprojektujemy dla Ciebie unikalną oprawę wizualną i zbudujemy klimat, który będzie wywoływać pozytywne emocje. Przyczyni się to do przyspieszenia decyzji zakupowych wśród klientów, którzy nie tylko od razu rozpoznają markę, ale zaczną się z nią utożsamiać.
Co zyskujesz?
- NZbudujesz spólny i unikalny klimat marki
- NWybierzesz kolory, fonty, zdjęcia i grafiki, które wzmacnią wizerunek marki
- NBędziesz mieć realny wpływ na to, jakie uczucia wzbudza Twoja marka u klienta i na jego wybory zakupowe
- NOtrzymasz gotowy zestaw edytowalnych szablonów - system narzędzi, który pomoże Ci komunikować się z klientem zachowując spójność marki
jak to działa
Przebieg współpracy
1. Umówimy się na spotkanie warsztatowe, podczas którego zadamy pytania, aby określić jaki klimat marki chcesz zbudować.
2. Przejdziemy do etapu projektowania, którego głównym celem jest uzyskanie oczekiwanego efektu oddziaływania na Twoich odbiorców.
3. Po uwzględnieniu poprawek i wdrożeniu zmian będziesz gotowa na premierę marki w nowej oprawie wizualnej.
IDENTYFIKACJA WIZUALNA /KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
– co obejmuje:
Logo/ Wordmark
Fonty
Kolory
Motyw graficzny
Moodboard
Zdjęcia
Szablony do mediów społecznościowych
/ znak podstawowy, wersja alternatywna i ikona
/ dobranie kroju pisma – zestaw 3 fontów
/ Projekt palety kolorystycznej marki
/ Zestaw 15 elementów graficznych (tła, ikony, ilustracje, grafiki)
/ wizualna prezentacja koncepcji marki
/ zestaw bezpłatnych 10 zdjęć ze stock’ów w klimacie marki
/ np. koncepcja graficzna feedu na IG, okładki profilu FB, YT, LinkedIn, projekty szablonów postów FB, IG – inne
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
– co obejmuje:
Logo/ Wordmark
/ znak podstawowy, wersja alternatywna i ikona
Fonty
/ dobranie kroju pisma – zestaw 3 fontów
Kolory
/ Projekt palety kolorystycznej marki
Motyw graficzny
/ Zestaw 15 elementów graficznych (tła, ikony, ilustracje, grafiki)
Moodboard
/ wizualna prezentacja koncepcji marki
Zdjęcia
/ zestaw bezpłatnych 10 zdjęć ze stock’ów w klimacie marki
Szablony do mediów społecznościowych
/ np. koncepcja graficzna feedu na IG, okładki profilu FB, YT, LinkedIn, projekty szablonów postów FB, IG – inne
Sprawdź, co mówi Kaja o współpracy z nami
Kod Marki poleciła mi koleżanka. Nie zawiodłam się. Współpraca na najwyższym poziomie. Dziękuję za terminowość, profesjonalizm, kreatywność i piękną estetykę! Projekty bardzo mi się podobają. Polecam!
Przykładowe identyfikacje wizualne
Sprawiamy, że marki naszych klientek wyróżniają się od konkurencji i zapadają w pamięć. Dedykowana identyfikacja wizualna sprawia, że klienci mówią o marce profesjonalna, wyrazista, a także cała Twoja. Oto kilka ostatnich przykładów:
Chcesz zbudować identyfikację
wizualną dla swojej marki?
Wypełnij brief i zamów Księgę Identyfikacji Wizualnej