Komunikacja Marki

Kod Marki - Komunikacja_marki_01

co robimy?

Odnajdziesz swój unikalny głos i sposób ekspresji – wyrażania uczuć, przeżyć i myśli. Przyciągniesz fanów, którym w duszy podobnie gra

Na jednym ze szkoleń usłyszałaś, że aby zbudować profesjonalny wizerunek powinnaś przedstawić się oficjalnie, biznesowo. W ten sposób zyskasz szacunek odbiorców. Kierowałaś się tym przy pracy nad swoją stroną. Scrollując Instagram zachwyciłaś Cię dziewczyną, która rzuca młodzieżowym slangiem i promuje swoje kursy dobrze się przy tym bawiąc. Pod wpływem chwili wrzuciłaś na Insta rolkę w stylu „na luzaka”. A nie jesteś ani zbyt oficjalna ani za bardzo „młodzieżowa”. Czujesz, że to wszystko jakoś do siebie nie pasuje i nie jest Twoje. I masz rację.

Komunikacja marki stanowi kluczowy element brandingu i również powinna być spójna. Inaczej, jak Twój klient ma odkryć Twój głos? Ten oryginalny, prawdziwy, którym masz szansę oczarować swoich ludzi.

Komunikacja Marki — czym jest i na czym polega?

Elementem składowym Kodu Marki (Księgi Marki) jest zestaw wskazówek do tworzenia treści na stronę, do mediów społecznościowych i oferty. Głos Marki (Tone of Voice) określa relację właściciela marki z klientem. Na podstawie Twojego charakteru, temperamentu i osobowości decydujesz, jak będziesz zwracać się do społeczności.

To fajne, bo rozwijając markę będziesz cały czas rozmawiać z klientem. Opowiadać mu, co masz dla niego i jakie efekty osiągnie, dzięki Twoim usługom. Dobrze jest więc mówić swoim własnym głosem. Budując Komunikat Marki nakreślimy ścieżkę bohatera. Bohaterem w Twojej opowieści nie jesteś Ty, tylko Twój klient. To jego zapraszasz

do wspólnej podróży. Napiszemy też wciągającą Opowieść Twojej Marki, aby zdefiniować jaką rolę odgrywa w życiu odbiorców. Jasna Komunikacja Marki to fundament i punkt wyjścia dla wszystkich treści, które pojawią się w ofercie, mediach społecznościowych, na stronie www i stronach sprzedażowych. Będzie sztos!

Co zyskujesz?

  • NOdkryjesz głos, jakim mówisz do klienta
  • NDobierzesz odpowiednie słowa /cały bank słów, by uchwycić uwagę klienta i zachęcić do współpracy
  • NZbudujesz treść do oferty, social mediów i na stronę – przedstawisz podróż bohatera - komu, w czym i jak pomagasz
  • NPodzielisz się swoją opowieścią i przedstawisz historie przemian klientów
Kod_Marki_Komunikat_marki_02
kaboompics_woman-recording-asmr-sounds-on-microphone-20792-kopia

jak to działa

Przebieg współpracy

1. Umówimy się na spotkanie warsztatowe, podczas którego przeprowadzimy z Tobą wywiad, a następnie wypełnisz szereg ankiet, aby określić głos Twojej marki.

2. Przejdziemy do etapu tworzenia Komunikacji Marki, którego celem jest zbudowanie fundamentu do treści zawartych w ofercie i na stronie.

3. Jasny komunikat marki sprawi, że odbiorcy będą identyfikować się z marką i dostrzegą wartość Twoich produktów i usług. 

kaboompics_balanced-lifestyle-women-technology-home-comforts-32269

KOMUNIKACJA MARKI /JASNY KOMUNIKAT
 – co obejmuje:

Grupa docelowa

Głos marki

Bank słów

Ścieżka bohatera

Opowieść marki

Treści marki

Cele komunikacji

/   komu pomagasz

/    jak mówisz do klienta

/    wyrażenia, sformułowania, zwroty marki

/   Plan podróży klienta – bohatera marki

/   Kluczowy moment, punkt zwrotny marki

/    spójny kontent

/    Cel główny i cele pośrednie komunikacji marki

KOMUNIKACJA MARKI

 – co obejmuje:

Grupa docelowa

/   komu pomagasz

Głos marki

/    jak mówisz do klienta

Bank słów

/    wyrażenia, sformułowania, zwroty marki

Ścieżka bohatera

/   Plan podróży klienta – bohatera marki

Opowieść marki

/   Kluczowy moment, punkt zwrotny marki

Treści marki

/    spójny kontent

Cele komunikacji

/    Cel główny i cele pośrednie komunikacji marki

Sprawdź, co mówi Katarzyna o współpracy z nami

W naszej spółce wszyscy jesteśmy finansistami i na co dzień używamy języka branżowego. Gdyby nie Kod Marki, w życiu nie stworzylibyśmy komunikatu marki, który znalazł się na stronie i w ofercie. Temat windykacji przetłumaczyłyście na język zrozumiały dla każdego odbiorcy. Uważam to za bezcenne. Jestem bardzo zadowolona z oprawy graficznej marki, która buduje w pełni profesjonalny wizerunek, a jednocześnie nie brakuje jej kreatywności.

Katarzyna Sułkowska

Prezes Zarządu Provenis

Przykład zastosowania jasnego komunikatu marki
w ofercie i na stronie www marki Provenis

Sprawiamy, że marki naszych klientek wyróżniają się od konkurencji i zapadają w pamięć klientów.
Spójna komunikacja marki sprawia, że klienci mówią o marce profesjonalna, wyrazista, godna zaufania.

Chcesz zbudować jasny

komunikat dla swojej marki?

Wypełnij brief i zamów Komunikację Marki

7 + 3 =