Komunikacja Marki
co robimy?
Odnajdziesz swój unikalny głos i sposób ekspresji – wyrażania uczuć, przeżyć i myśli. Przyciągniesz fanów, którym w duszy podobnie gra
Na jednym ze szkoleń usłyszałaś, że aby zbudować profesjonalny wizerunek powinnaś przedstawić się oficjalnie, biznesowo. W ten sposób zyskasz szacunek odbiorców. Kierowałaś się tym przy pracy nad swoją stroną. Scrollując Instagram zachwyciłaś Cię dziewczyną, która rzuca młodzieżowym slangiem i promuje swoje kursy dobrze się przy tym bawiąc. Pod wpływem chwili wrzuciłaś na Insta rolkę w stylu „na luzaka”. A nie jesteś ani zbyt oficjalna ani za bardzo „młodzieżowa”. Czujesz, że to wszystko jakoś do siebie nie pasuje i nie jest Twoje. I masz rację.
Komunikacja marki stanowi kluczowy element brandingu i również powinna być spójna. Inaczej, jak Twój klient ma odkryć Twój głos? Ten oryginalny, prawdziwy, którym masz szansę oczarować swoich ludzi.
Komunikacja Marki — czym jest i na czym polega?
Elementem składowym Kodu Marki (Księgi Marki) jest zestaw wskazówek do tworzenia treści na stronę, do mediów społecznościowych i oferty. Głos Marki (Tone of Voice) określa relację właściciela marki z klientem. Na podstawie Twojego charakteru, temperamentu i osobowości decydujesz, jak będziesz zwracać się do społeczności.
To fajne, bo rozwijając markę będziesz cały czas rozmawiać z klientem. Opowiadać mu, co masz dla niego i jakie efekty osiągnie, dzięki Twoim usługom. Dobrze jest więc mówić swoim własnym głosem. Budując Komunikat Marki nakreślimy ścieżkę bohatera. Bohaterem w Twojej opowieści nie jesteś Ty, tylko Twój klient. To jego zapraszasz
do wspólnej podróży. Napiszemy też wciągającą Opowieść Twojej Marki, aby zdefiniować jaką rolę odgrywa w życiu odbiorców. Jasna Komunikacja Marki to fundament i punkt wyjścia dla wszystkich treści, które pojawią się w ofercie, mediach społecznościowych, na stronie www i stronach sprzedażowych. Będzie sztos!
Co zyskujesz?
- NOdkryjesz głos, jakim mówisz do klienta
- NDobierzesz odpowiednie słowa /cały bank słów, by uchwycić uwagę klienta i zachęcić do współpracy
- NZbudujesz treść do oferty, social mediów i na stronę – przedstawisz podróż bohatera - komu, w czym i jak pomagasz
- NPodzielisz się swoją opowieścią i przedstawisz historie przemian klientów
jak to działa
Przebieg współpracy
1. Umówimy się na spotkanie warsztatowe, podczas którego przeprowadzimy z Tobą wywiad, a następnie wypełnisz szereg ankiet, aby określić głos Twojej marki.
2. Przejdziemy do etapu tworzenia Komunikacji Marki, którego celem jest zbudowanie fundamentu do treści zawartych w ofercie i na stronie.
3. Jasny komunikat marki sprawi, że odbiorcy będą identyfikować się z marką i dostrzegą wartość Twoich produktów i usług.
KOMUNIKACJA MARKI /JASNY KOMUNIKAT
– co obejmuje:
Grupa docelowa
Głos marki
Bank słów
Ścieżka bohatera
Opowieść marki
Treści marki
Cele komunikacji
/ komu pomagasz
/ jak mówisz do klienta
/ wyrażenia, sformułowania, zwroty marki
/ Plan podróży klienta – bohatera marki
/ Kluczowy moment, punkt zwrotny marki
/ spójny kontent
/ Cel główny i cele pośrednie komunikacji marki
KOMUNIKACJA MARKI
– co obejmuje:
Grupa docelowa
/ komu pomagasz
Głos marki
/ jak mówisz do klienta
Bank słów
/ wyrażenia, sformułowania, zwroty marki
Ścieżka bohatera
/ Plan podróży klienta – bohatera marki
Opowieść marki
/ Kluczowy moment, punkt zwrotny marki
Treści marki
/ spójny kontent
Cele komunikacji
/ Cel główny i cele pośrednie komunikacji marki
Sprawdź, co mówi Katarzyna o współpracy z nami
W naszej spółce wszyscy jesteśmy finansistami i na co dzień używamy języka branżowego. Gdyby nie Kod Marki, w życiu nie stworzylibyśmy komunikatu marki, który znalazł się na stronie i w ofercie. Temat windykacji przetłumaczyłyście na język zrozumiały dla każdego odbiorcy. Uważam to za bezcenne. Jestem bardzo zadowolona z oprawy graficznej marki, która buduje w pełni profesjonalny wizerunek, a jednocześnie nie brakuje jej kreatywności.
Przykład zastosowania jasnego komunikatu marki
w ofercie i na stronie www marki Provenis
Sprawiamy, że marki naszych klientek wyróżniają się od konkurencji i zapadają w pamięć klientów.
Spójna komunikacja marki sprawia, że klienci mówią o marce profesjonalna, wyrazista, godna zaufania.
Chcesz zbudować jasny
komunikat dla swojej marki?
Wypełnij brief i zamów Komunikację Marki