Branding
co robimy?
Pomagamy zbudować rozpoznawalną markę, z którą klienci będą się utożsamiać i chętnie polecać innym
Kiedy firma nie jest rozpoznawalna na rynku, ginie wśród konkurencji i trudno jej zdobywać nowych klientów. Wpływa to negatywnie na wyniki finansowe. Wizerunek firmy skutecznie osłabia bałagan, jaki panuje w marce. Brak zbudowanych mocnych fundamentów, takich jak wizja, misja czy głębsza przyczyna, jaka stoi za rozwijaniem marki sprawia, że nie wiesz, co jako marka chcesz osiągnąć. Może to powodować poczucie zagubienia i trudności w podjęciu kluczowych decyzji.
Chaos komunikacyjny w marce zawsze uznany zostanie przez klienta za jej słaby punkt. W efekcie, niezależnie, jak mocno będziesz się starać, klienci nie będą mieli jasności, jaka jest tożsamość marki, trudno więc będzie im się z nią identyfikować. Przez to nie stanie się ona ich jedynym, oczywistym wyborem, a to może zablokować sukces marki.
Branding — czym jest i na czym polega?
W firmie Kod Marki doskonale rozumiemy, jak ważne dla osiągnięcia sukcesu w branży jest zbudowanie spójnej marki. Realizujemy to poprzez branding, który pozwala umocnić pozycję marki na rynku i wyróżnić ją na tle konkurencji.
Nasze studio brandingowe specjalizuje się w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, zwiększeniu jej rozpoznawalności i zaufania klientów. To długotrwały proces, w który warto zainwestować czas i właściwie go przeprowadzić.
Pomożemy Ci zbudować markę, która będzie wywoływać wśród klientów przyjemne skojarzenia i emocje. W konsekwencji przełoży się to na stabilny rozwój firmy i zwiększy szansę na satysfakcjonujący sukces.
Co zyskujesz?
- NOtrzymasz jeden z najważniejszych zasobów, w jakie możesz wyposażyć markę
- NOkreślisz tożsamość marki, czyli zestaw cech, które wyróżniają ją od innych na rynku
- NStworzysz skuteczny i działający system wizualny, który będzie komunikował odbiorcom, co to jest za marka
- NI wreszcie - najważniejsze - zrobisz ważny krok do zbudowania reputacji marki - wskażesz odbiorcom, w jaki sposób chcesz, by markę postrzegali i co chcesz, by sądzili na temat Twojej marki
jak to działa
Przebieg współpracy
1. Poprosimy Cię o wypełnienie ankiet pogłębionych, aby zebrać niezbędne informacje na temat marki.
2. Następnie umówimy się na spotkanie warsztatowe, podczas którego zadamy dodatkowe pytania, aby zdefiniować cele, jakie chcesz osiągnąć.
3. Przejdziemy do etapu projektowania, którego głównym celem jest uzyskanie oczekiwanego efektu oddziaływania na Twoich odbiorców.
4. Po uwzględnieniu poprawek i wdrożeniu zmian będziesz gotowa na premierę marki w nowej odsłonie.
BRANDING/Kod Marki
– co obejmuje:
Fundamenty marki
Plany i aspiracje
Credo marki
Profil klienta
Analiza konkurencji
Strategia marki
Koncepcje kreatywne
/ wizja, misja, wartości marki
/ cele marki
/ Twoje „Dlaczego”
/ Persona klienta
/ kontekst w jakim marka działa i jej wyróżnik
/ jak firma ma być postrzegana przez klientów
/ do identyfikacji wizualnej i komunikacji marki
BRANDING
( Kod Marki )
– co obejmuje:
Fundamenty marki
/ wizja, misja, wartości marki
Plany i aspiracje
/ cele marki
Credo marki
/ twoje „dlaczego”
Profil klienta
/ persona klienta
Analiza konkurencji
/ kontekst w jakim marka działa i jej wyróżnik
Strategia marki
/ jak firma ma być postrzegana przez klientów
Koncepcje kreatywne
/ do identyfikacji wizualnej i komunikacji marki
Sprawdź, co mówi Monika o współpracy z nami
Praca z dziewczynami nad budowaniem marki to prawdziwa przygoda schodzenia w głąb siebie, przypatrywania się swoim marzeniom, potrzebom i oczekiwaniom. A wszystko w atmosferze zrozumienia, akceptacji, delikatnego prowadzania z całkowitym poszanowaniem naszych granic, możliwości i emocjonalnej gotowości.
portfolio
Monika Suchecka – Psychoterapeutka
→ Idendytikacja graficzna
→ Sesja biznesowa
→ Projekt strony www
→ Wdrożenie strony www
→ Szablony i strategia działań w social mediach
Czas realizacji podobnego pakietu: około 3 miesiące
Chcesz zbudować branding
dla swojej marki?
Wypełnij brief i zamów Kod Marki