Co to znaczy być ekspertką?

Marka ekspertki, Podcast

Cześć, witam Cię serdecznie w podcaście Projekt Marka – BrandingMarka osobista i strona dla Ekspertki. Nazywam się Kamila Chyła. Razem z moją siostrą prowadzę firmę Kod Marki, w której pomagamy ekspertkom zbudować profesjonalną i wyrazistą markę, która pozwala ci zarabiać dobre pieniądze.

Chciałabym ciebie zaprosić do obejrzenia serii nagrań, w których przyjrzymy się tematowi budowania marki ekspertki. 

Kim jest ekspertka?

Jak to jest z tym byciem ekspertką? Czy łatwo jest tobie nazwać siebie ekspertką w danym temacie, nawet jeżeli wiesz że masz odpowiednie wykształcenie, że jesteś przygotowana, że od lat zdobywasz doświadczenie w danym obszarze swojej specjalizacji. Ekspert to jest inaczej znawca, praktyk Czyli też osoba, która nie tylko posiada wiedzę merytoryczną, ale też pracuje już indywidualnie z osobami w danym obszarze i jej wiedza pochodzi nie tylko z książek czy z jakichś wykładów i szkoleń, ale z własnego doświadczenia więc może przełożyć to czego się dowiedziała na rzeczywistość. Dzięki temu usługi, które oferuje są dużo bardziej wartościowe. Ponieważ może przeprowadzić taką realną rzetelną jakąś przemianę i skutecznie rozwiązać problem klienta. 

Moja osobista definicja ekspertki

Ja mam też swoją osobistą definicję ekspertki. Jesteś ekspertką wtedy kiedy działasz w pełni swojej mocy i wyrażasz siebie prawdziwie, autentycznie. Czyli kiedy połączysz to, z czym przyszłaś na świat. Swoje naturalne talenty, dary, którymi zostałaś obdarzona po prostu w momencie kiedy się urodziłaś –  z umiejętnościami, które pozwalają właśnie pomagać innym i dają ci spełnienie.

 

Są do tego bardzo różne narzędzia, żeby odnaleźć właśnie to, co z natury przychodzi mi lekko. Jaka jest moja osobowość. Możesz sięgnąć po Archetypy marki. Możesz sięgnąć po Talenty Gallupa. Teraz bardzo popularny jest Human Design, który określa, co dla Ciebie jest dla ciebie po prostu naturalne. Jak jesteś skonstruowana. Jaka jest twoja indywidualna mapa, która pozwala Ci działać tak, żeby Ci to przynosiło radość i spełnienie.

Co jest potrzebne, by budować markę ekspertki?

Ale ja bym się chciała przyjrzeć jeszcze jednemu tematowi. Bo, okej możemy znaleźć te swoje naturalne moce i talenty i być tego świadome, wiedzieć “Tak, to bym przyniosło radość i spełnienie”, ale nadal tkwić z racji takiego poczucia bezpieczne bezpieczeństwa wewnętrznego w różnych starych schematach, które nie pozwalają nam w pełni wyrażać siebie. Bo żeby rzeczywiście wyjść do świata i robić to, do czego zostaliśmy stworzeni zostałyśmy stworzone. No to to wymaga odwagi i to wymaga takiego dania sobie na to zgody. Dania sobie pozwolenia.

Jake 3 cechy posiada ekspertka, która buduje markę osobistą?

W tym dzisiejszym nagraniu chciałabym przyjrzeć się jakie cechy posiada ekspertka, która właśnie ma szansę na to, żeby zbudować wyrazistą i profesjonalną markę, w której w pełni wyraża siebie. 

 

Także w tej podróży budowania marki ekspertki to Ty przejmujesz kontrolę nad tym, 1. Jak myślisz o sobie? Czy to są myśli wspierające? Czy to są myśli, w których cały czas siebie karcisz i dołujesz? 2. Jak reagujesz na okoliczności, które się tobie przydarzają? Czyli czy masz postawę “Nauczę się tego. Jestem gotowa podjąć takie wyzwanie. Zrobię to, wypracuję nowe nawyki. Wypracuję te nowe umiejętności”. I przede wszystkim – 3. W jaki sposób podchodzisz do swoich planów i swoich pomysłów? Czy stawiasz je jako priorytet, czy zawsze projekt, który jest dla klienta jest ważniejszy i moje plany schodzą na drugi plan. Po prostu czy jesteś wobec siebie, tego co sobie założyłaś, zaplanowałaś uczciwa i czy wywiązujesz się, aby to zrealizować.

 

Jeżeli tak to masz pierwszą cechę niezbędą do tego, by zbudować profesjonalną markę ekspertki. Postawić siebie na pierwszym miejscu i działać z odwagą i pewnością że pięknie marka się będzie pięknie rozwijać .

Zarezerwuj termin konsultacji strategicznej

Ocen poradę
Blog O nas

Jesteśmy Dominika i Kamila

Pomożemy Ci zbudować wyjątkową markę, która będzie do Ciebie pasować jak ulał. Oczarujesz wymarzonych klientów i będziesz mogła rozwijać swój biznes na luzie.

Pomagamy dotrzeć do serca marki
Lubimy upraszczać
Liczą się dla nas efekty

Wyślij zgłoszenie na: kontakt@kodmarki.pl
+48 606 798 771

szukaj wg kategorii