twój wynik

Potrzebujesz stworzyć stronę, która pomoże Ci zbudować zaangażowaną społeczność i rozwijać program grupowy online.

Quiz_wynik_buduj_społeczność

Jesteś na etapie stabilnego rozwijania biznesu online. Masz doświadczenie współpracy z klientami 1×1 i masz wypracowaną skuteczną formułę lub metodę, która sprawdza się u Twoich klientów. Jednak ta forma pracy kosztuje Cię coraz więcej czasu i energii, dlatego chcesz uruchomić kurs lub program grupowy online. Teraz nadszedł czas, aby plan, który od dawna nosisz w głowie wdrożyć w życie. Jesteś gotowa, aby zbudować i ustawić narzędzia, dzięki którym stworzysz skuteczny system marketingowy, aby Twój biznes działał na autopilocie i łączył Cię z wymarzonymi klientami.

Aby zadbać o spójność marki i zrobić porządek – wróć do fundamentów i stwórz aktualny Kod Marki. Po doświadczeniu, jakie zdobyłaś pracując bezpośrednio z klientami, jesteś gotowa, aby pomagać większej ilości osób. Zrób porządki w swojej marce i na stronie. Usuń wszystkie zbędne komunikaty. Zadbaj o właściwy język, jakim chcesz mówić do klienta i stwórz wyjątkową oprawę graficzną, która zbuduje spójność w każdym miejscu, gdzie będą oni mieć styczność z Twoją marką. Zaktualizuj profil wymarzonego klienta i przeprowadzić badanie, jakie są obecnie jego realne problemy i potrzeby. Zyskasz dzięki temu pewność, że praca którą planujesz wykonać wdrażając program grupowy będzie sensowna i oparta o mocne podstawy.

Jeśli jeszcze nie prowadzisz bloga – ustal tematy wpisów i stwórz kluczowe treści, które z jednej strony będą wartościowe dla odbiorców i wzmocnią Twoją pozycję ekspertki, a jednocześnie będą strategicznie zachęcać do dołączenia do Twojego programu grupowego. Dodaj do strony pixel Facebooka, abyś wiedziała kto z mediów społecznościowych przechodzi na Twoją stronę. To pozwoli Ci kierować reklamy retargetowane bezpośrednio do nich.

Wyszlifuj na diament swoją ofertę. Upewnij się, że rozwiązujesz realny i palący problem klienta. Przeanalizuj procesy, które prowadziłaś z klientami 1×1. Wyciągnij wnioski i dostosuj swoją formułę do pracy z grupą. Opisz ofertę zrozumiałym językiem, aby klienci mieli jasność, jaki rezultat uzyskają.

Na tym etapie potrzebujesz strony, która pomoże Ci zbudować zaangażowaną społeczność wokół Twojej marki i będzie kierować odbiorców do programu grupowego. To niezbędne, jeśli chcesz mieć pewność, że sprzedasz swój program grupowy z sukcesem. Stwórz bardzo dobry ladmagnet, który pokieruje odbiorców do oferty. Wysyłaj regularnie newsletter i ustaw podstawową kampanię dla nowo zapisanych, aby od początku pielęgnować relację z klientem. Zaplanuj strategicznie treści i stwórz harmonogram ich publikacji. Społeczność skoncentrowana wokół Twojej marki, to Twój najcenniejszy zasób. Dbanie o nią postaw sobie za priorytet.

Jesteś gotowa wdrożyć w życie ten plan? Chciałabyś zrobić to z nami? Zapraszamy Cię, abyś dołączyła do programu „WYJĄTKOWA MARKA PREMIUM”, stworzyła Kod Marki, stronę, która pomoże Ci dotrzeć do wymarzonych klientów i ustawiła system, który pozwoli Ci zbudować zaangażowaną społeczność.