twój wynik

Potrzebujesz stworzyć stronę, która pomoże Ci rozwijać indywidualną praktykę online i zbudować wyjątkową markę Premium

Quiz_wynik_indywidualna_praktyka

Jesteś na wczesnym etapie budowania biznesu online. Chcesz przenieść albo rozwinąć swój biznes online. To dobry moment, aby zbudować przemyślany plan działania. Pewnie od miesięcy uczysz się i szkolisz, jak rozwijać markę online. Masz wiele pomysłów, ale nie bardzo wiesz od czego zacząć. Nie rzucaj się na wszystko na raz, bo poczujesz się przytłoczona ilością zadań, które są do zrobienia i w rezultacie to Cię zatrzyma. Potrzebujesz postawić mocne fundamenty i wypracować odpowiednie nastawienie i nawyki, które utrzymają Cię na ścieżce budowania biznesu online.

To właściwy czas, aby określić co to jest za marka, zbudować profil wymarzonego klienta i przeprowadzić badanie, jakie są jego realne problemy, w których możesz skutecznie pomóc. Aby wyróżnić markę na rynku, stwórz własny Kod Marki. Zadbaj o odpowiedni język, jakim będziesz mówić do klienta i wyjątkową oprawę graficzną, która będzie do Ciebie pasować, a jednocześnie zachwyci klientów.

Daj sobie czas na wypracowanie doskonałej formuły, metody, czy procesu, dzięki któremu Twój klient osiągnie zamierzony rezultat. Na tym etapie najlepsze będzie dla Ciebie kontynuowanie współpracy 1 na 1, bo da Ci to możliwość wyciągnięcia wniosków i udoskonalenia swojej metody pracy. Zapoznaj się z programami do organizowania spotkań online (np. zoom). Są one bezpłatne, a dają możliwość organizacji spotkań niezależnie od lokalizacji.

Potrzebujesz prostej strony, która będzie miała podpięty kalendarz z możliwością automatycznego zapisu na spotkanie. Warto też od początku podjąć kroki w celu budowania społeczności, realnie zainteresowanej Twoją ofertą. Do tego niezbędne będzie uruchomienie bloga i przygotowanie serii strategicznych artykułów lub nagrań, które przyczynią się do zbudowania zaufania do Ciebie, jako ekspertki. Zacznij od zaplanowania kluczowych tematów i stworzenia harmonogramu naprawdę dobrych i wartościowych treści z Twojego obszaru specjalizacji. Dopełnieniem działań, które przełożą się na wzrost wiarygodności będzie podpięcie newslettera i przygotowanie kampanii powitalnej budującej relację z odbiorcami. W ten sposób wzmocnisz swoją wiarygodność i zaufanie.

Jesteś gotowa wdrożyć w życie ten plan? Chciałabyś zrobić to z nami? Zapraszamy Cię, abyś dołączyła do programu „WYJĄTKOWA MARKA PREMIUM”, stworzyła Kod Marki, stronę, która sprzedaje i ustawiła prosty system, który pozwoli Ci budować relację z wymarzonymi klientami i zagwarantuje stały przypływ dochodów z indywidualnej praktyki.