BLOG & VLOG
Posty i nagrania, które zainspirują Cię do zbudowania marki Premium
MARKA PREMIUM | BIZNES ONLINE | MARKETING | DESIGN
Co to jest branding i na czym polega?
Jak to jest, że jedne firmy zdobywają niesamowitą popularność wśród klientów, a inne znikają z rynku, zanim zdążą się na nim zadomowić? W czym tkwi tajemnica sukcesu? Czy wystarczy zaoferować doskonałej jakości produkt, aby przebić się przez ścianę konkurencji?
DLACZEGO WARTO BUDOWAĆ MARKĘ ZGODNIE Z WARTOŚCIAMI?
Marka Premium to dla mnie marka, w której mam luksus bycia sobą i budowania życia na własnych warunkach, zgodnie z wartościami, jakie są ważne dla mnie i dla moich bliskich.
JAK POMAGAMY W FIRMIE KOD MARKI?
Marzysz o tym, by pracować z wymarzonymi klientami, ale nie wiesz, jak ich odnaleźć? Razem z moją siostrą Dominiką pomagamy kobietom, które rozwijają biznes online zbudować wyjątkową markę Premium i...
DLACZEGO WARTO BUDOWAĆ MARKĘ PREMIUM I JAK TO ZROBIĆ?
Dlaczego warto zbudować markę Premium i jak to zrobić? Rok 2020 okazał się przełomowy dla firmy Kod Marki. We wrześniu sprzedałam po raz pierwszy projekt w cenie Premium. Z pomocą mentorki...
CZY LEPIEJ MIEĆ ROZBUDOWANĄ STRONĘ CZY STRONĘ TYPU ONE PAGE?
Żyjemy w świecie, w którym więcej znaczy lepiej. Jak masz więcej, to znaczy, że osiągnęłaś sukces. Mi też marzy się życie bogate, ale też proste. Nadmiar wszystkiego mnie stresuje. Nie chcę czuć przytłoczenia. Podobną zasadę stosuję w projektowania marek Premium.
PO CO CI KOD MARKI?
Po co Ci Kod Marki? Czy nie powinnaś się raczej skupić na marketingu, żeby zbudować mocną markę online? Przecież wszyscy wokół namawiają, żeby budować społeczność, stale zwiększać swoje zasięgi. Wtedy biznes będzie prosperował! Zgadza się, ale musisz wiedzieć dokąd chcesz swojego klienta doprowadzić. Zanim ruszysz promować biznes – zatrzymaj się i zbuduj fundamenty.
JAK DOTRZEĆ DO WYMARZONYCH KLIENTÓW
Dlaczego niektóre marki wzbudzają w nas zachwyt, a obok innych przechodzimy obojętnie? Lub co gorsze, zwyczajnie nas denerwują. To proste. Uwielbiamy marki, które pomagają nam zyskać tożsamość, do jakiej aspirujemy. Czyli po prostu pomagają nam stać się tym, kim pragniemy być.
JAK WSTAWIĆ INSTAGRAM FEED NA STRONĘ
Wszyscy lubimy zaglądać na Instagram albo samodzielnie dzielić się nowościami z odbiorcami. Umieszczając Instagram Feed na stronie masz pewność, że zaprezentowane będą zawsze Twoje najnowsze posty, bez żadnej Twojej ingerencji. Dzięki temu będziesz miała wolną głowę, a osoby wchodzące na stronę będą widzieć, co nowego u Ciebie.
JAK PLANOWAĆ, ABY REALIZOWAĆ ZADANIA W TERMINIE I ROZWIJAĆ BIZNES
Wyobraź sobie, że kończysz dzień ze świadomością, że wykonałaś wszystko, co było do zrobienia dziś w Twojej firmie. Zadania odhaczone, czujesz radość i satysfakcję i możesz bez wyrzutów sumienia z wolną głową wyjść z dziećmi na spacer, grać do oporu w planszówkę, obejrzeć świetny film albo dać im spokój i zająć się sobą – np. wziąć relaksującą kąpiel…
JAK DOBRZE PRZEDSTAWIĆ SIĘ NA STRONIE?
Kiedy zaczynamy budować biznes online, to w naturalny sposób chcemy zaprezentować siebie, jako głównego bohatera marki. Zdarza się to szczególnie często, kiedy budujemy markę osobistą. Nie popełniaj błędu początkującego przedsiębiorcy. Pamiętaj, że nie Ty jesteś bohaterem dla klienta. To klient budzi się co rano i on jest bohaterem swojej opowieści. Ty przedstaw się jako jego Przewodnik!
JAK STWORZYĆ DOBRY NAGŁÓWEK NA STRONĘ?
Nagłówek to pierwszy komunikat, który widzi odbiorca. Dlatego bardzo ważne jest, aby był JASNY I KLAROWNY. Twoim zadaniem jest zatrzymać odbiorcę na stronie. Masz 3 do 5 sekund, aby zatrzymać nowego odbiorcę na swojej stronie. Jeśli nie wyrazisz w wystarczająco jasny sposób, co może zyskać pozostając na Twojej stronie – odbiorca wyjdzie.
4 KROKI DO STWORZENIA ATRAKCYJNEJ OFERTY
Budując swoją ofertę online często zaczynamy od siebie. Co ja potrafię robić? Jakie rozwiązanie mogę zaoferować? Jak mogę pomóc? To naturalne, szczególnie kiedy budujemy biznes w oparciu o swoje zainteresowania i pasje. Intuicyjnie zaczynamy od przyjrzenia się, jakie mamy zasoby. A następnie na tej bazie budujemy ofertę.